یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
سقط جنین

حوزه/ امروز فرهنگ منحط، مَن درآوردی، مبتنی بر احساسات بی اساس، تک بعدی، غیرعقلانی در جهان غرب که با نابودی خانواده و پیوندهای عاطفی بلندمدت و سیاست گله‌ای اداره کردن جامعه انسان‌های بسیار زیادی را از نعمت بزرگ پدر و مادر محروم ساخته است.

خبرگزاری حوزه | برخورداری از نعمت بی بدیل پدر و مادر حق هر موجود زنده ای است.

عشق به آنها به طور فطری و اتوماتیک در اعماق قلب فرزندان جریان دارد و رشد شخصیتی، روانی، عاطفی، اجتماعی، تحصیلی زیر سایه آرامش آنها اتفاق می‌افتد.

بسیاری از افراد هر سال در این روز خاطره انگیز و پر صلابت به درستی با فرزندان شهدا و کسانی که پدر از دست داده اند، ابراز همدردی می‌کنند؛ منتهی مرگ یک حقی است که جریان دارد؛ اما اگر پدیده‌ای اختیاری و از سر هوا و هوس و دوری از منطق باعث بشود، جمع کثیری از انسان‌ها از نعمت پدر و مادر محروم شوند شاید به جرأت بتوان گفت این از بزرگ‌ترین جنایت‌ها و خیانت‌ها و ظلم‌ها به بشریت و هویت جمعی انسان هاست.

امروز فرهنگ منحط، مَن درآوردی، مبتنی بر احساسات بی اساس، تک بعدی، غیرعقلانی در جهان غرب که با نابودی خانواده و پیوندهای عاطفی بلند مدت و سیاست گله‌ای اداره کردن جامعه انسان‌های بسیار زیادی را از نعمت بزرگ پدر و مادر محروم ساخته است.

در برخی از آمارهای رسمی خودشان "بیش از پنجاه درصد – مقداری کمتر یا بیشتر- از کودکان کشورهای غربی بی والدین یا تک والدین هستند" که چند سال قبل نخست وزیر انگلیس این پدیده را یک بحران فراگیر ملی خطاب کرد.

بنده می‌خواهم امسال ضمن تبریک روز پدر که یک تجلیل ملی-مذهبی نمادین از مقام شامخ پدر است با همه کودکان و نوجوانان قربانی و بی گناه غربی و کشورهای که متأثر از فرهنگ خانمان سوز غربی هستند نهایت همدردی خودم را ابراز کنم.

و البته از قربانیان توپ و تفنگ این فرهنگ متوحش در سراسر جهان حرفی نمی زنیم که در موردش کتاب‌ها باید نوشت.

امیدواریم به فضل الهی با گسترش روز افزون فرهنگ فطری، انسانی، عقلانی، متعادل، همه جانبه، خانواده ساز جامعه ساز، تمدن ساز اسلام عزیز در مقابل این مکاتب که روز به روز انسانیت و دنیا را به سمت سقوط می‌کشانند جامعه بشری به ساحل نجات و آرامش برسد و ارزش‌های انسانی و فطری هرچه زودتر بر دنیا حکم فرما شود.

علی امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha